ad

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Απίστευτο! Η ανορεξική μητέρα φαίνεται μικρότερη από την κόρη!

Απίστευτο! Η ανορεξική μητέρα φαίνεται μικρότερη από την κόρη!

Προσέξτε καλύτερα την φωτογραφία: Πρόκειται για μια… μητέρα και μια κόρη! Η 7χρονη κόρη ζυγίζει περισσότερο από την μητέρα και είναι απορίας άξιο, πως κατάφερε η 26χρονη σήμερα Rebecca να γεννήσει.

Υπέφερε τουλάχιστον 10 χρόνια από ανορεξία. Τώρα ζυγίζει 31 κιλά και (υποτίθεται ότι) είναι καλά.

Τρέφεται με τοστ, σούπες και ενεργειακά ροφήματα, παρόλο που οι γιατροί την προτρέπουν να καταναλώνει περισσότερες θρεπτικές ουσίες γιατί αλλιώς θα πεθάνει.

Πάντως μετά το «μάθημα» που πήρε προτρέπει την κόρη της να τρώει σοκολάτες, κέικ και ότι άλλο της αρέσει.

Το διαζύγιο των γονιών της αιτία της κατάστασης της

«Το διαζύγιο των γονιών μου, όταν ήμουν 11 ετών με επηρέασε πάρα πολύ… Στα 13 σταμάτησα να τρώω. Μερικές μέρες ήμουνα τόσο αδύναμη που δεν μπορούσα να σηκωθώ από το κρεβάτι», εξομολογείται στην Daily Mail.

«Ποτέ δεν κατάλαβα ότι είμαι αδύνατη. Πάντα ένιωθα πιο παχιά», λέει η Rebecca, που μετράει μόνο λίγους πόντους παραπάνω από την κόρη της στο ύψος.

Όσον αφορά την εγκυμοσύνη ήταν… τυχαία. «Ήμουνα φοιτήτρια στο πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ όταν γνώρισα τον πατέρα της Maisy. Νόμιζα ότι λόγω του βάρους μου δεν μπορούσα να κάνω παιδί. Ένας υπέρηχος έδειξε ότι ήμουν έγκυος 6 εβδομάδων», λέει.

Μετά από τεράστια προσπάθεια κατάφερε να κρατήσει το παιδί, όμως μια εξέταση που έκανε τώρα έδειξε ότι πάσχει από υποκαλιαιμία, δηλαδή εξασθένηση των μυών.

«Τρέμω ότι μπορεί να «φύγω» και να μην δω την Μaisy να μεγαλώνει», καταλήγει.

Star.gr