ad

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Θα γυρίσει την Ευρώπη με το ποδήλατο του

Θα γυρίσει την Ευρώπη με το ποδήλατο του

«Σκοπός μου είναι να περάσω ένα μήνυμα στις γειτονιές του κόσμου: ότι εγώ ως Ελληνας δημοσιογράφος, η χώρα μου αλλά και οι άνθρωποί της έχουμε να δώσουμε πολλά και σημαντικά πράγματα».

Ο «ποδηλάτης του κόσμου» Γρηγόρης Βερροιώτης ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη με σκοπό να γυρίσει την Ευρώπη, καθώς θα επισκεφτεί είκοσι δύο χώρες, 368 δήμους, 145 περιφέρειες και 2.760 οργανισμούς και ενώσεις πολιτών, στο πλαίσιο της Πανευρωπαϊκής Δράσης Διαπολιτισμικής Κινητικότητας.

«Αρχικά θέλω να επισκεφτώ ελληνικές πόλεις, όπου θα μου δοθεί η ευκαιρία να συλλέξω την ταυτότητα κάθε πόλης και στη συνέχεια να βγω στην Ευρώπη, όπου θα επισκεφτώ σχολεία, πανεπιστήμια, μη κυβερνητικές οργανώσεις κ.λπ. Μέσα από αυτή τη δράση πιστεύω να προβληθούμε εμείς οι δημοσιογράφοι και η δράση μας, όπως επίσης η Ελλάδα και οι πολίτες της».

Ο 48χρονος χθες βρισκόταν στα Μετέωρα και από εκεί θα έφευγε για τα Τρίκαλα. Επειτα θα αναχωρήσει για την Καρδίτσα και κατόπιν θα πάει στη Λάρισα και τον Βόλο, για να καταλήξει στην Αθήνα.

Στη συνέχεια θα πάρει τον δρόμο για την Πάτρα, από όπου θα αναχωρήσει για το Μπάρι της Ιταλίας: «Με το ενεργειακό ποδήλατό μου θα διανύσω την ιταλική και τη γαλλική Ριβιέρα, θα φτάσω στην Ισπανία, μέχρι κάτω στη Μάλαγα, κατόπιν στην Πορτογαλία και ούτω καθ’ εξής, μέχρι να επισκεφτώ και τις είκοσι δύο χώρες. Μια προσπάθεια που θα διαρκέσει περίπου τέσσερα χρόνια».

Espressonews.gr