ad

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

Ονόμασαν τα παιδιά τους Αδόλφο Χίτλερ και Άρια Φυλή και τα κακοποιούσαν

Ονόμασαν τα παιδιά τους Αδόλφο Χίτλερ και Άρια Φυλή και τα κακοποιούσαν
Όλα ξεκίνησαν όταν ζαχαροπλάστης αρνήθηκε να φτιάξει τούρτα γενεθλίων αναγράφοντας με πολύχρωμα κουφετάκια «Χρόνια Πολλά Αδόλφε Χίτλερ». Οι γονείς καταγγέλλουν τις αρχές ότι τους πήραν την επιμέλεια των παιδιών λόγω των ονομάτων και όχι επειδή τα κακοποιούσαν.

Το ανώτατο δικαστήριο του Νιού Τζέρσεϊ αποφάσισε ότι τα τέσσερα παιδιά των Χιθ και Ντέμπορα Κάμπελ θα δοθούν οριστικά για υιοθεσία επειδή η συμβίωση με τους γονείς τους απειλεί τόσο την σωματική τους ακεραιότητα, όσο και την ακεραιότητα του χαρακτήρα τους.

Η κατάθεση των γειτόνων που έλαβε πολύ σοβαρά υπόψη τον δικαστή, υποστήριζε ότι το μεγαλύτερο παιδί της οικογένειας, ο εξάχρονος Αδόλφος Χίτλερ, απειλούσε να σκοτώσει τους φίλους του ενώ μία γειτόνισσα αποκάλυψε ότι η μητέρα της είχε στείλει γράμμα κρυφά από τον άντρα της ζητώντας βοήθεια επειδή εκείνος τρομοκρατούσε όλη την οικογένεια φωνάζοντας ότι θα την σκοτώσει.

Οι γονείς παρ' όλα αυτά επέμεναν στη δίκη ότι δεν υπήρξε κανένα σημάδι κακοποίησης των παιδιών και κατηγόρησαν το δικαστήριο πως τους παίρνει την επιμέλεια μόνο και μόνο επειδή τους έδωσαν ονόματα όπως Αδόλφος Χίτλερ και Άρια Φυλή.

Ο Κάμπελ, πατέρας των παιδιών μιλώντας στην εφημερίδα New Jersey Star είπε τα εξής: «Ονομάσαμε έτσι τα μωρά μας απλώς επειδή μας άρεσαν αυτά τα ονόματα και σκεφτήκαμε πως είναι μοναδικά. Κανένα άλλο παιδάκι στον κόσμο δεν θα έχει το όνομα Αδόλφος Χίτλερ. Ετσι δεν είναι; Το δικαστήριο απαντά υποκριτικά όταν λέει πως τα παιδιά κακοποιήθηκαν. Ο μόνος λόγος είναι ότι τους ενόχλησαν τα ονόματα. Είμαι πολύ ειλικρινής με το ποιός είμαι και τί είμαι» και πρόσθεσε: «Εάν πρέπει να αποποιηθώ των ναζιστικών μου αντιλήψεων για να πάρω τα παιδιά μου, θα το κάνω. Τα τέσσερα μωρά μου είναι περισσότερο στην καρδιά και την ψυχή μου από ο,τιδήποτε άλλο».

Ο Κάμπελ έχει χωρίσει πλέον από την σύζυγό του, η οποία μετακόμισε σε άλλη Πολιτεία, ενώ πέρασε ένας χρόνος από την τελευταία φορά που είδε τα παιδιά του.

Σύμφωνα με τα δικαστικά αρχεία και οι δύο γονείς έχουν υπάρξει θύματα κακοποίησης όταν ήταν παιδιά ενώ αντιμετωπίζουν χρόνια σωματικά και ψυχολογικά προβλήματα.
Μαρία Ζ.



www.madata.gr