ad

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Κουστουρίτσα: "Η Ελλάδα είναι η βάση του κόσμου"

Κουστουρίτσα: "Η Ελλάδα είναι η βάση του κόσμου" : Την παρουσίαση του βιβλίου του «Κι εγώ που είμαι σε αυτή την ιστορία;» έκανε ο διεθνούς φήμης Σέρβος σκηνοθέτης, ηθοποιός και συγγραφέας, Εμίρ Κουστουρίτσα, στο
Την παρουσίαση του βιβλίου του «Κι εγώ που είμαι σε αυτή την ιστορία;» έκανε ο διεθνούς φήμης Σέρβος σκηνοθέτης, ηθοποιός και συγγραφέας, Εμίρ Κουστουρίτσα, στο πλαίσιο της 9ης Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου στη Θεσσαλονίκη.

Σε συζήτηση με τη συγγραφέα Σώτη Τριανταφύλλου, το συγγραφέα και σεναριογράφο Νίκο Παναγιωτόπουλο και με το κοινό της Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε στην οικονομικοπολιτική κατάσταση της Ελλάδας λέγοντας: «Αυτό είναι το τέλος φίλοι μου», είπε σε ερώτηση σχετικά με το τέλος του καπιταλισμού και πρόσθεσε «η Ελλάδα είναι η βάση όχι μόνο της Ευρώπης, αλλά του κόσμου».

Σχετικά με τους πολιτικούς εντόπισε πως : "Το πρόβλημα είναι με τους πολιτικούς οι οποίοι κλίνουν προς αυτό που αποκαλώ οικονομικό φασισμό", ενώ για την κακή οικονομία σε σχέση με τις τέχνες και τον πολιτισμό, μοιράστηκε τη δική του εμπειρία: "Η οικονομία είναι τα πάντα. Όταν συζητώ με το δικηγόρο μου στο Παρίσι για τις μελλοντικές ταινίες μου, μιλάει για την αγορά σαν να είναι κάποιο πρόσωπο» και πρόσθεσε ότι η δύναμη έχει επικεντρωθεί σε μικρές πανίσχυρες ελίτ και οι άνθρωποι έχουν ολοένα και μικρότερη δύναμη.

Αναφερόμενος στην κατάσταση στη χώρα του, τόνισε ότι «ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματά μας είναι ότι δεν αντέχουμε το ότι είμαστε μικροί».
Star.gr