ad

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Αdele: "Η εγχείρηση ήταν επιτυχής. Χαλαρώνω και είμαι καλά"

Αdele: "Η εγχείρηση ήταν επιτυχής. Χαλαρώνω και είμαι καλά"

Μετά την πολύ δύσκολη επέμβαση στην οποία υπεβλήθη στις φωνητικές της χορδές, η Adele είναι έτοιμη να επιστρέψει δυναμικά στη μουσική βιομηχανία.

Η 23χρονη τραγουδίστρια, αναγκάστηκε ν΄ακυρώσει όλες τις προγραμματισμένες εμφανίσεις και συναυλίες της, καθώς αιμορραγούσαν οι φωνητικές της χορδές.

Μάλιστα αν δεν ξεκουραζόταν όσο έπρεπε, αντιμετώπιζε τον κίνδυνο να χάσει τη φωνή της μια για πάντα.

Πλέον όμως όλα είναι καλά για εκείνη, και ευτυχώς για τους θαυμαστές της, παραμένει φωνάρα στο ακέραιο.

Πώς νιώθει η ίδια που είναι καλά; με ανακοίνωση την οποία πόσταρε στην προσωπική της ιστοσελίδα, η Αdele ενημέρωσε τους fans της πως όλα πλέον είναι εντάξει:

«Τα πάω πάρα πολύ καλά. Αναρρώνω και είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη, χαλαρή, και πολύ αισιόδοξη».

Δεν παρέλειψε μάλιστα να ευχαριστήσει τον κόσμο που της συμπαραστάθηκε λέγοντας πως της έκανε καλό η θετική τους σκέψη και οι ευχές που της έδωσαν.

Το μόνο που περιμένει πια είναι να της δώσουν το επίσημο «ΟΚ» οι γιατροί της ώστε να επιστρέψει δυναμικά στα καλλιτεχνικά της καθήκοντα:

«Η εγχείρηση ήταν επιτυχής. Χαλαρώνω μέχρι να μου πουν οι γιατροί μου πως όλα είναι εντάξει με τη φωνή μου».

Star.gr